SKIT

Hemma sedan några timmar sedan och inte mycket har hänt på praktiken, samma gamla vanliga (läs P3, lagt i papper i kuvert och kollat på roliga namn). Nu sitter jag istället med trafikteorin som jag hatar. Jag vill ha körkort nu. Det är väl bara att plåga sig själv någon månad och ta det där förbannade kortet någon gång. Blir bara så himla arg på mig själv att jag inte tar tag i det tidigare, anledningen ligger nog i att jag inte förstår något av vad jag läser och skulle mycket hellre ha någon cd och lyssna på för att lära mig något. Jag lär mig mer genom att lyssna än att läsa, ja! Men som sagt, jag ska trösta mig lite, ta en dumlemuffin, kolla på en bra film och sedan göra några fler körprov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback