SAMMA VILLKOR VA?

Heliga Birgitta, shit vad jag har sprungit runt och uträttat saker idag. Hittade balklänning, en snygg bikiniöverdel och lite underkläder. Det är ju bara sådär helt okej när studiebidraget kommer. Just nu sitter jag i sängen, tittar på vår gamla musikal från när jag gick i nian.  H E R R E G U D ! Jag vet inte riktigt vad man ska säga faktiskt, men det är så sjukt kul att kolla på alla, så små! Det bästa med den musikalen måste jag säga var att jag under första veckan av de två opererade knät och skuttade runt på kryckor under hela nästa veckan, lovely! Dessutom var jag någon form av skådespelerska, eller ah, jag såg mig mest som en rekvisita. Jag var lite som en palm som bara fanns där, sa ingenting, gjorde inte speciellt mycket, bara fanns. Det fina var att läraren som hade hand om allting berättade för mig att "nej men du behöver inte oroa dig. Alla skådespelare får i princip lika många repliker och vi försöker fördela det lika". Vilken söt överraskning när jag kom tillbaka från sjukhuset och upptäckte att jag inte fått några repliker. Jag stod där bara som en liten rekvisita med en tung rock med massor av klockor, log och ett knä som var stort som en fotboll. Det är skoj vad knasigt det kan bli ibland, eller hur?!

Men ja, nu ska jag fortsätta på min hemska projektrapport,
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback