RIGHT BACK AT YOU

Jag läste precis tidningen Fredag. Det står att Anna Anka, i radioprogrammet Vakna med the Voice hade 'attackerat' Elin Woods angående hela den här otrohetsaffären. Hennes kommentar var att det är Elins fel att Tiger går till någon annan eftersom Elin inte har tillfredställt honom tillräckligt. Och då förstår hon väl att han går till någon annan...Jo men eller hur...Den här tanten, kärringen, satmaran har aldrig varit stor i mina ögon men nu när hon säger något sånt - så sjunker hon ännu mer i mina ögon, minst några hundra mil. Med tanke på att hon har sagt att både hon och hennes man, exman?! har varit otrogna så säger väl det sig självt att hon inte varit speciellt uppvaktande mot Paul heller. Det leder mig ofattbart snabbt mot ordspråket; Man ska inte kasta sten i glashus...Tänk på det du Ankis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback