IN SWEDEN WE CALL IT VÄRT

Vilken värd dag på praktiken; kom dit, städade upp efter igår och fick gå hem. SLUT! Efter tjugo minuter...tänk på hur många olika sätt jag skulle kunna tillbringa den tiden istället, som att sova till exempel. Istället gick jag och Matilda ner till stan, åt lite frukost på Sultans och traskade runt och letade festblåsa till mig, misslyckat uppdrag tyvärr. Jag gick och satte mig på körskolan med musik i öronen och gjorde tre stycken godkända prov - WOHO! Jag känner att körkortet börjar närma sig och ingen är gladare än jag. Nu ska jag sitta här och plugga ett tag och få lite skolaarbete gjort tills jag ska på spinning, klockan 6 men i alla fall. Det gäller ju att vara förberedd...

Kommentarer
Postat av: Erica Talvis

Vart är du på praktik? :)

2010-03-16 @ 19:21:05
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback