H E L G !

Åh shit, jag är helt slut. Känns som jag har flängt runt hela dagen men det har jag ju verkligen inte. Med tanke på att jag låg och halvsov hela förmiddagen fram tills klockan var 5. Efter det har jag varit på spinning, provat min nya inpackning från Lush och tagit det lugnt. Nu funderar jag på om det vore klokt att lägga sig och glo på film kanske. Planer för helgen då, imorgon ska jag ut och fara med Lovisa mot kvällen. På lördag är jag ensam hemma eftersom mamma och pappa ska iväg på Katrineholmsgalan och lillebror ska iväg till någon kompis. Så det är jag...och hundarna. Tack och lov räddar lite klasskompisar upp min kväll och kommer över och glor på film. På söndagen blir det till att ta det lugnt och vid 5 återigen lite spinning. Fint avslut på en förhoppningsvis fin helg. Nu ska jag glo på White Fang, lite förberedelser inför lördagen. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback