GRANSKNING

Herre gud, jag har suttit och glott på Uppdrag Granskning nu angående våldtäkterna som har varit aktuella ett tag, speciellt på facebook om jag har sett allting rätt. Kollar här. Jag blir så jävla frustrerad när jag lyssnar på alla kommentarer från alla vuxna människor. Förstår inte riktigt hur man kan resonera på det sättet och framförallt inte hur en präst kan säga att han tycker synd om pojken. Något som är ännu värre är hur alla verkar tycka att det är kul när reportrarna konfronterar de som har skrivit alla hot till tjejerna. Småfnissar och verkar bara så jävla omogna. Blir helt förvånad när jag hör hur folk säger att de hoppas att tjejerna blir våldtagna på riktigt, helt bombade verkar de vara i vilket fall. Med tanke på att pojken är dömd så är det väl något knasigt i alla fall, men vad vet jag. Jag känner ingen av dem men jag hoppas för guds skull att folk får lite vett i skallen och tänker efter lite innan man skriver något sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback