ALLA DESSA KLÄNNINGAR

Åh, jag håller på och glor på student- och balklänningar. Det är ju helt otroligt hur svårt det är alltså! Studentklänningar är jag lite mer på det klara med än vad jag är om balklänningar, skitsvårt ju. Vad ska man ha för färg? Jag börjar få lite ångest inför det här, och ja, jag vet att det är tre månader kvar tills det är den dagen men jag är en person som gillar att ha saker och ting planerat och väldigt strikt. Så, den här veckan ska jag allt få med mig någon och glo på balklänningar. Jag tror i alla fall att jag har hittat en bra butik att vända mig till. Det är ju ett steg på väg i alla fall. Och angående studentklänning tror jag minsann att jag ska sy upp en så fort jag vet vad jag ska ha för "form" på den. Kan man få magsår av sånt här?

Klänning t. vänster från Asos, i mitten Driolas balklänning som var så himla fin! Till h. klänning från forever 21!


Kommentarer
Postat av: driola

jaadu. jag kollade på lappen och det står 100%polyester? :P vad det nu innebär!

2010-03-15 @ 21:31:04
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback