240 KALORIER

Började dagen med att gå på en mässa på Safiren, kändes ganska värdelöst med tanke på att jag bara var där i en kvart. Så oerhört jädra varmt och mycket folk med vinterkläder på sig, ingen bra kombination direkt. Jaja, jag fick med mig någon broshyr angående ledarskap inom scouterna...Efter mässan stack jag mot Friskis och tränade där ett tag, 20 minuter powerwalk, 10 minuter spring = 240 kalorier! Dessutom fick magen en genomkörare också, grymt av mig! Stack hem och duschade, åt ett litet mellanmål och nu har jag suttit fast här i sängen sedan dess. Med Elle-tidningen, med min planering, med krönikan i svenska b och med novellen i svenska c. Nu skickade jag iväg pappa för att handla mat tills senare, kycklingtacos. Precis samma som jag och älsklingen tillagade i lördags, mums!

Kommentarer
Postat av: Erica Talvis

Sv: Ja, där :) Ligger ju vid mig typ. Emelie var där en gång minns jag.

2010-03-17 @ 15:22:36
URL: http://minitalvis.blogg.se/
Postat av: Erika

Låter toppen att vara ledig två dagar så tycker verkligen inte att ni ska klaga :P Skulle också behöva vara lite ledig så man hinner med allt, sjukt mkt med uf-företaget nu, mässa imorgon ju ;)

2010-03-17 @ 16:07:50
URL: http://erikalauri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback