WASHBEARS

Så har man börjat "sommarjobba" då, barnvakt åt barnen Tolbäcken och får ligga och steka vid deras pool dagarna i ända. Heeeeeelt okej om ni frågar mig. Idag har jag även fått sällskap av Matilda. Båda två skaffade sig varsin yrsnygg solbränna av glasögonen vi solade med. Ni kan kalla oss Tvättbjörn 1 och Tvättbjörn 2. Vad mer har hänt? Boston har blivit klippt, sommarfin. Och pappa har kommit hem efter sin operation där de sågat av benet och satt in en ny knäled. Nu ligger den invalide pappan på soffan, i stort sätt helt handikappad. Jag tycker så synd om honom, lilla pappa ♥

Nu har jag tänkt att sova i alla fall, klockan 7 börjar jag så det krävs några timmars sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback