MY WEEKEND

Min helg har varit väldigt bra, därav det dåliga bloggandet. I fredags var jag som sagt på bio med Maria och såg Snabba Cash, nomnomnom! Senare på kvällen kom Lovisa hit, glodde på Let's dance samtidigt som vi pratade förbi mest. Vi var ute på en långpromenad också, en och en halvtimme  var vi ute, gick i helt okej tempo och jo, lite kalorier brände vi nog allt. Igår övningskörde jag, Matilda kom hit och runt sju åkte vi iväg och hämtade pizza med Maria och Sebbe. Vidare till Rasmus och glodde på Den där Blär Witch häxan (ett projekt några i klassen gjort, lite som en parodi på Blair Witch Project). Vidare såg vi The shining. Jag ska nog kunna sova utan några mardrömmar, trots allt!

Nu ska jag försöka plugga lite. Söndagsplugg ni vet.
Till det ska jag glo på SATC ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback