LOST

Hemma igen efter ett pass med Malin. Jag säger bara en sak: HERRE GUD! Jag har ingen som helst kordination. Mestadels av tiden kände jag mig som Bambi på hal is, det vill säga helt L O S T! Lite danssteg kan förstöra hela ens sätt att tänka verkligen, och så fort jag börjar få ordning på alla steg skriker ledare, glatt och entusiastisk; och nu lägger vi ihop allting! JA, YEY, WOHO! Tillbaka på ruta ett. Men det var jävligt roligt och om man kör några gånger så sätter det sig nog, förhoppningsvis. Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: erica talvis

Jo, jag gillar att cykla (har aldrig gillat att springa så). Men jag har typ världens sämsta kondis (a).. haha :) fast man kan ju bara bli bättre :)

2010-01-19 @ 19:19:43
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback