LIKE OLD TIMES

Lång dag, som vanligt på alla onsdagar. Men det har gått väldigt bra ändå faktiskt. Vi glodde på gamla avsnitt från Fångarna på Fortet, seriöst, bästa tvprogrammet ever! Varför går inte sånt på fredagkvällarna istället för tråkiga program. Herre gud, det var ju något man levde för i princip, att heja på deltagarna i Fångarna på Fortet och Stadskampen. Varför slutade det? Jag saknar det. Fler riktiga tvprogram åt folket - NU!

Min tanke var att komma hem och börja plugga direkt, men ja...Nu ska jag istället börja att göra chokladmuffins tills imorgon, klassen har ju torsdagsfika på våran enorma håltimme på förmiddagen så vi turas helt enkelt om att baka. Imorgon är det min tur, Erika önskade MumsMums men nej, tyvärr Erika, ekonomin är stentuff och det får bli lite mer kärlek i bakverken, alltså blir det chokladmuffins.
Cya later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback