ILY

Okej,  jag har varit hemma några timmar nu. Jag övningskörde ifrån Linköping, knepig trafik det där men,  jag klarade det. Både jag och pappa lever och bilen är inte krockad. Jag har tillbringat timmarna med, håll i er nu, SATC! Men inte bara det såklart, jag har också planerat min vecka, glott på film med päronen och ätit lite mat, sånt behövs också har jag hört. Jag har i alla fall haft en väldigt fin helg tillsammans med Johan. Lite smygstart på helgen i fredags med att åka till hans syster en sväng och hälsa på kissemissen Stella, underbart söt. Vidare hemåt och baka pizza, somna på soffan till Let's Dance och släpa sig mot sängen. Kickstarta lördagen med att åka till Jönköping och ta igen oss lite på relaxavdelningen på Rosenlundsbadet. Knalla en stund på stan, träffa alla möjliga bekanta och klasskompisar till Johan och åka vidare hem. Äta lax med risotto och pepparkaksglass till efterätt, bli asskickad av Johan i något dumt frågesportspel och åka hem vid tolv. Vakna sent på söndagen och äta frukost, packa ihop allting och åka vidare till Linköping, få en innebandyboll i pannan och sarger fallande över sig - men jag lever.

SÅ - där har ni hela min helg i en ganska snabb recension. Det har i alla fall varit en fin helg, som alltid. Men jag tror nästan att den här helgen slog några andra med hästlängder. ILY ♥

Kommentarer
Postat av: johan

Frågesport <3

2010-01-25 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback