100118

God morgon allihopa!
Jag kom fram till idag att min hy inte är sams med mig. Mitt ansikte är fullt med röda prickar, som troligtvis är någon form av finnar. MEN, det är inte finnar, det är röda prickar som gillar att vara där och störa mig så mycket den bara kan. Störande, ja! I alla fall så väntar jag på att Maria ska komma och hämta mig inför skolan som börjar snart, ingen lång skoldag så jag klagar inte. Tänkte gå iväg till Nautilus direkt efter skolan och träna lite, få ut lite ilska som kan behövas. Efteråt blir det lite solning och jag har tänkt försöka dra mig ner till körskolan och få lite prov göra. Det låter som att det kan bli en helt okej dag i alla fall.

Ha en fin dag kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback