TRYCKERIER OCH LÄXOR

Skoldagen tog slut lite tidigare och det behövdes, jag har en konstig förmåga av att få skratt-attacker och huvudvärk på samma gång på onsdagar. Nu när jag kommit hem har jag suttit en stund och ringt runt till en massa olika tryckerier som är intressanta för oss nu när vi ska trycka en tidning. Fick en del napp och imorgon ska jag maila runt till de som var intresserade, tillsammans med resten av gruppen. Det blir en sann plugg-dag känner jag. Måste skriva en text om projektarbetet i engelska c och skriva klart min uppsats som ska in på fredag. Kan ju vara lite skönt att ha den gjord nu när Johan kommer hit redan imorgon, lycklig tjej! ♥ Insåg precis att dammråttorna börjar komma krypandes på golvet, borde städa och damma rummet också alltså. Okej, ändring av dagen, det blir en plugg och städardag! Nu ska jag sätta tänderna i plugget först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback