THIS DAY

Jag var solidarisk flickvän i morse och gick upp tillsammans med Johan, duschade och åt frukost. När han hade åkt iväg till den lilla lekstugan som kallas arbetsförmedligen kände jag för att vara jordens bästa syster och överraskade min lillebror med frukost på sängen eftersom han fyller år idag. Hans favoriträtt också, stekta bacon! Efter att födelsedagsbarnet hade ätit upp började vi städa hela huset. Vi kom till hallen när mamma kom hem från jobbet och hjälpte oss. Resten av dagen har det varit fullt med folk här hela dagen och smörgåstårta hit och vanlig tårta dit. Det har varit en fin dag i alla fall och nu funderar jag mest över hur det kommer bli att sova ensam för första gången på nästan två veckor, buhu. Planerar på att fortsätta med en illustration och gå och lägga mig hyfsat tidigt. Imorgon väntar en trevlig lunch tillsammans med Lovisa på Coffeehouse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback