SO SWEET

JÖSSES! Vad segt blogg.se är idag/ikväll! Jag har suttit i två timmar och försökt logga in här men icke, nu verkar det funka i alla fall. Massagen/ansiktsbehandlingen var kanon. Börjades med en ryggmassage och därefter påbörjades ansiktsbehandlingen. En rengöring och därefter en feeling, ångning och portömning samt ögonbrynsplockning. Avslutade lite vackert med en skön ansiktsmassage och ansiktsmasker av olika slag. Himla skönt tycker jag! Det enda jag blev en aning missnöjd med var då hon fyllde i mina ögonbryn. Tack och lov med vanligt smink och inget permanent för jag måste säga att jag såg ut som en riktig karl. Långa och framförallt mörka ögonbryn och jag skämdes när jag gick hemåt. Kommentaren jag fick av Matilda då jag skickade mms till henne va:

"HAHAHAHAHAHAHAHAHA, vad fan har du gjort? :D"

Det kan ju inte vara ett bra betyg och de som sett bilden på mina ögonbryn efter behandlingen har skrattat och sagt att nej, jag ska ha kvar både min färg och min längd på dessa också. Brynen är alltså något som jag helst styr över själv hädanefter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback