OS OS OS

Jag sitter återigen i min säng, hemma alltså. Har packat upp allting och till och med monterat ihop bordslampan jag köpte på IKEA igår. Jag försöker få igång på hjärnan från att ha studsat på rosa moln hela veckan hos min lover! Men back to normal, skola imorgon och efter bara en vecka ska vi ut på praktik. Det lär bli spännande att se vart jag hamnar den här gången. Förra gången var jag ju på ett tryckeri där datorn var mitt enda vettiga sällskap, fick spänningshuvudvärk som satt i under de fyra veckorna jag var där och chefen aka min handledare var socialt handikappad. Jag sitter och glor på OS-finalen i hockey för tillfället och blev nyligen mobbad av pojkvännen som försökte lura i mig att det var Kanada mot Djurgården som spelade, men så dum är jag inte faktiskt.

Vilken OS-medalj tycker ni har varit Sveriges största bragd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback