HÅLL UTKIK

Nu när jag tvättade ansiktet upptäckte jag något snyggt. Tjejen som plockade mina bryn har, hör och häpna, plockat mina bryn OJÄMT! Jag vet inte riktigt om en så kallad professionell ska lyckas med det? Nåja, inget mer plock där inte och jag ska låta det som återstår av dem växa ut och inte låta någon röra så mycket som ett strå igen! Tillträde förbjudet! Endast behöriga. Tvi säger jag.

Just ja, jag får finbesök imorgon lite hux-flux. Känns som att jag egentligen skulle behöva bädda rent och köra en sväng med dammsugarn innan hjärtat kommer hit. Men det får jag väl fixa lite snabbt eller efter att han har kommit hit. Imorgon har jag svenska c, tal om valfritt ämne. Mitt blev; Hur människor dömer folk efter deras utseende. Hmf, låter lite hola-baloba men det får gå. Nu ska jag leta t-shirttryck! Ett litet tips, om ni själva är lite peppade på att trycka en t-shirt tycker jag allt att ni ska hålla utkik. Speciellt imorgon, okey?

PUSSOSOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback