DAS WEEKEND

Hyfsat utvilad efter helgens ledighet. Johan har varit här och det har varit grymt mysigt. I fredags var vi iväg till lilla Tuva och lämnade presenten till nästa helg. Vi åker på Disney on ice till Linköping med tösabiten. Vaknade i lördags och jag var så osocial så jag satte mig och pluggade engelska. Några timmar senare och ett arbete mindre gjorde vi lunch i form av uppvärmd mat sedan fredagen. Jag åkte vidare till Linn för en hederlig tjejkväll med henne och Frida, sa till Johan att jodå, vid 10 är jag nog hemma. Jo eller hur, en hel del att prata om hade vi och klockan tickade iväg mot halv ett istället. Kröp ner bredvid en varm pojkvän och somnade efter ett tag väldigt gott. Igår var vi ute och busade i den 15-meters höga snön med hundarna, Johan lagade mat och vi hade söndagsmys. Nu i morse skulle Johan iväg till Linköping för truckutbildning så jag var en solidarisk flickvän och duschade och åt frukost tillsammans med honom. Nu har jag varit kreativ nu på morgonen och har skrivit klart mitt projektarbete i engelska c. Nu är det endast en vetenskaplig uppsats i svenska c som ska in tills på fredag. Men jag har haft en väldigt duktig morgon och det känns som att jag tar vara på alla minuter. Så duktig är jag en måndagmorgon.

Min vecka ser i övrigt ut såhär:
måndag - Skola & Gym på Nautilus
tisdag - Skola & Spinning på Friskis
onsdag - Skola & än så länge tomt
torsdag - Skola & Spinning på Friskis
fredag - Skola, Klassfest & hjärtat
lördag - Vernissage, Disney on ice och middag hos Mejman's
söndag - Spinning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback