500 DAYS OF SUMMER

Flera kommentarer har kommit in angående illustrationen, jag blir så himla glad av era kommentarer ska ni veta. Tack så hemskt mycket! ♥

Jag kom hem för en stund sedan ifrån stan och Lovisa, lunch på nya Coffeehouse och deras kvalitét hade inte blivit sämre vill jag lova - NOM! Jag fick med mig en liten film hem också, 500 days of summer. Jag har väntat hur länge som helst på att den ska gå här i stan på bio men det verkar lönlöst, så nu när jag hittade den på Åhléns för 199kr slog jag till. Det sägs att den är himla fin och det återstå att se i helgen. Nu har jag laddat en ny maskin tvätt (den förra maskinen verkade ha klarat sig ifrån missfärgning eller krympning) och ska fortsätta med en till illustration. Förhoppningsvis blir den klar till kvällen!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback