WANNA BREAK THE RECORD?

Tillbringade mestadels av dagen på stan tillsammans med Matilda. Letade underkläder till damen och fixade med lite allt möjligt, skrattade dessutom åt allt möjligt. Spinningen gjorde susen för min kropp och jag upptäckte att jag faktiskt kan använda facebook på mobilen. BARA efter ett och ett halvt år med den. Coolt, om jag får säga det själv. Nu har jag halvsuttit i sängen totalt däckad och bara längtat efter att få krypa ner i sängen. Så, det är precis vad jag hade tänkt göra nu. Med lite tända ljus, lite papper i form av skolarbete. Och glöm för allt i världen inte Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte, de är mitt sällskap för kvällen. Gorgeous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback