SISTA DAGEN

Slutet på en väldigt bra dag. Spinningen gick som en dans och väl hemma åt jag och fadern middag. Nu lite senare har jag flyttat över alla arbeten jag ska lämna in imorgon i skolan till ett usbminne, planerat min vecka och försökt njuta av den sista dagen jag är ledig på ett tag. Eller åtminstone inte på två veckor. Då drar jag, mamma, Åsa och Tuva till Kanarieöarna. Jag hoppas på få lite färg till studenten. Nu ska jag krypa ner i sängen så man är lite utvilad tills imorgon, första skoldagen på fem veckor, känns skapligt knasigt faktiskt. Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Sv; den är från Topshop! <3<3

2010-04-12 @ 21:52:51
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback