WEEK 39

Nu börjar ögonlocken dra ihop sig, trots det ska jag se på Roast på Berns, dom roastar ju Robert Gustavsson ikväll, det får man ju inte missa. I vilket fall satte jag mig och planerade veckan förut, det blev ganska snabbt fullt. Ungefär såhär kommer resten av min vecka se ut.

Tisdag: Skola och leka frisör genom att färga Matildas hår till en chokladbrun färg. Hoppas också att jag hinner börja med redigeringen av Driola och Johans bilder. Men det ska nog inte vara några problem

Onsdag: Träning, solning och pluggning - i stort sett hela dagen!

Torsdag: Skola och körlektion, så mycket mer vet jag inte.

Fredag: Skola, jobb från 16-18 och förhoppningsvis bio med vänner, Flickan som lekte med elden.

Lördagen:
Jag satsar på att träffa Sara!
Det verkar som att det blir en väldans bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback