vuxenpoäng

Så himla skönt det var med sovmorgon i morse! Nu har vi haft totalt två lektioner och redan slutat, dock har jag, Maria, Clara, Erika och Erik bestämt oss för att sitta kvar och arbete med examensarbeten och liknande. Grymt av oss tycker jag! Senare idag ska jag ner till banken och få ännu ett vuxenpoäng genom att "beställa" VISA-kort samt internetbank. Det finns ju flera sätt man kan få vuxenpoäng på, till exempel:
- skaffa körkort
- skaffa VISA-kort
- anmäla sig till att vara blodgivare (det gjorde jag igår)
- gå på krogen
- hålla sitt rum städat mer än en vecka.
Nu ska jag sätta fart med examensarbetet, trots att jag fick klart det mesta imorse.
Jag har förresten fått en grymt bra idé till nästa illustration! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: David

Blodgivare är skitbra, jag har gett två gånger i år redan! :D Kommer kanske hinna en tredje om jag har tur.

2009-09-03 @ 17:38:58
URL: http://tuolumne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback