THE MANSON FAMILY

Inte mycket till bloggande idag, anledningen är att jag har varit grymt duktig och pluggat en hel del! För tillfället sitter jag med min vetenskapliga uppsats i svenska b som ska lämnas in nästa vecka. Men det är ganska skönt att få bort allting tills nästa vecka, jag hoppas jag hinner klart nu till helgen så tar jag med den till Johan så får han kika på den lite. I stort sett är det allting jag har gjort idag faktiskt, vi slutade ju sent så det fanns inte mycket mer att göra.

Förresten, jag fick tillbaka min bokrecension av About a boy i engelskan i förrgår, ett VG blev det och visst, jag är nöjd med ett VG. Däremot blir jag väldigt irriterad och missnöjd, inte på mig utan på lärarens bedömning när hon berättar för mig att hon inte tycker att något ord passade in en mening. Jag har för mig att det var ordet long-drawn hon inte tyckte om. Istället tyckte hon att jag skulle hitta ett bättre ord för långdragen. Nåja, imorgon ska jag be min andra engelsklärare ta en titt på det och se vad hon tycker.

Nu ska jag se True Blood, skriva lite mer om Familjen och därefter sova.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback