SICK DREAMS

Vilken förmiddag. Jag har hunnit varit ute och gått med hundarna en långsväng, ätit frukost och varit och solat. Det är himla skönt när man märker att man får mer färg efter redan en gång. Helt grymt vad jag har sovit bra i natt, fantastiskt bra. Dessvärre har jag drömt olidligt mycket, mest bra drömmar men också dåliga. Jag har utvecklat mitt hat för paparazzis i natt eftersom jag drömde om dem i natt, allting slutade med att jag blev skjuten i smalbenent av en pararazzi - jo, någon störning har jag nog.

Min kväll ser ut som så att jag ska träffa Sara om några timmar, innan dess ska jag se till att få tummen ur röven och plugga lite, och duscha! Om man skulle börja med att stänga av alla program här på datorn och sätta igång lite musik istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback