scarlett johansson

Äntligen hemma idag, dags att börja plugga. Jag riktigt skuttar av glädje här. Ja ja, onsdagen har inte varit alltför hemsk trots alla lektioner. Min illustration (som ni kan se nedanför här) blev som sagt klar och vi hade klassfika för första gången, något vi tänkte göra till en liten tradition i klassen. Nu är jag ruskigt trött så jag funderar på att sova någon halvtimme, eller i alla fall försöka. Jag har väldigt svårt att sova mitt på dagen, så länge jag inte är sjuk. Men ja, sova och plugga står på mitt schema för dagen och ikväll blir det kanske bio med klassen, trevligt!

Hörs sen!
PUSS

Vad tycker ni? Någolunda likt i alla fall!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback