MORNING

Ny dag, mer smärta kände jag när jag vaknade. En tablett på det så är den nästan borta i alla fall. Jag har suttit och fixat klart med en ny illustration nu på morgonen och tänkte leta reda på någon bra och vattenfast tejp så jag kan duscha. Ni vet, jag måste ju ha en plastpåse över knät och tejpa så det inte blir blött. Jag slänger upp två av illustrationerna jag blivit klar med alldeles strax. Ena på Audrey Tautou och den andra på Yasmin. Under Yasmins illustration kom jag fram till att något jag måste träna på är att få ansiktet i andra vinklar. Det blev ingen höjdare så att säga. Men nå ja, ni får säga vad ni tycker lite senare för nu ska jag leta plastpåse och tejp!

Hörs efter duschen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback