jo, jag har rätt att säga att jag är nöjd med mig själv

Skoldagen är snart slut, onsdagar är verkligen den värsta dagen på hela veckan. Min illustration är också klar, jag är grymt nöjd vilket alla mina skolkamrater troligtvis märkt eftersom jag har åkt runt och visat den för alla. Jag får se det såhär; min förra illustration jag gjorde blev klar efter 3 veckor eller något liknande (ni hittar den i maj den 12'e) efter mycket hjälp av min lärare. Den här jag gjorde nu gjorde jag på lite mer än 24 timmar helt själv! Ni ska få se den när jag kommer hem istället. Jag tror även att jag ska skaffa min blogg en kategori med namnet Illustrationer. Känns som jag kommer nörda illustrator rätt mycket under de närmaste 30 dagar.
Nu ska jag ha samhällskunskap i två timmar, dött!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback