22/9

Jag har umgåtts med Matilda hela dagen, vi kilade ner på stan efter skolan och köpte hårfärg, jag utnyttjade dessutom några av mina rabattkuponger jag fick hem från Åhléns häromdagen. En ny bok och ett gäng med muffinsformar. Mina skor blev sönderbitna också, av Matilda och Martins hund - busehund det där. Vad ska jag ägna kvällen åt då? Egentligen borde jag verkligen plugga en hel del engelska inför morgondagens uppsats men jag ska först fylla på mobilen med pengar (fy så handikappad man känner sig utan mobil), planera inför mitt nya examensarbete och jo, sen tar jag nog itu med engelskan.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda

Inte alls min hund! Bara Martins!

2009-09-22 @ 20:44:58
URL: http://matildasvanqvist.blogspot.com
Postat av: Erika

Nej det är inte alls kul med deras planering jag blir helt sönder stressad :)

2009-09-22 @ 20:57:40
URL: http://erikalauri. blogg.se
Postat av: Erika

skulle varit :O och inte :) på slutet ;) haha

2009-09-22 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback