TODAY

Ny dag.
Jag och Matilda vaknade runt halv 11 och låg och tittade på film tills klockan var kvart över 11. Upp och åt frukost och sen skjutsade mamma mig till Nautilus. Tränade där som ett djur, höjde på alla maskiner = gryyymt nöjd! Nu har jag precis kommit hem från stan med Matilda och hennes mamma, fick med mig 4 ansiktsmasker, en ny sportbh och två mjukiskortbyxor (?).

Nu väntar en dusch och därefter plugg, får se om jag orkar vara extra duktig och tar en springtur lite senare.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: S A R A

Vilken fin blogg du har ! Om du vill, kanske vi kan följa varandra med bloglovin.com ? :D

2009-10-28 @ 15:15:01
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback