SUNDAY

Matilda har gått hem nu, jag är pigg som sjuttsingen, kanske beror på att jag inte har gjort ett skit idag. Men imorgon ska jag allt upp tidigt, eller ja, så tidigt som Johan väcker mig. Han åker till Egypten imorgon, den jäveln, och lämnar mig hemma i kalla Sverige, vilken mört säger jag bara. Jag kommer ändå sakna honom, såklart, typiskt. <3!

Imorgon ska jag som sagt upp hyffsat tidigt, träna och glo på lillebror som ska spela hockeymatch. Hem och plugga arslet av mig för att bli klar med allt skolarbete som jag har tänkt ska bli klart innan vi börjar igen. Svenska, engelska & psykologi står högst på listan.
Nu ska jag glo film.
Hörs imorgon. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback