STRESSAD I FÖRTID

Trött och seg dag, jag vaknade vid 9 men har inte haft något vettigt att säga. Linköping med Johan blev inte av så jag har suttit hemma och glott på Shrek, aktiva tjejen! Planer för dagen är att träffa Matilda om någon halvtimme och umgås med henne ett tag. Efter det ha en lugn kväll, läsa min nya bok "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer som skrivit Twilight-böckerna. Hoppas att hon överträffat sig själv nu. Jag tänkte klura lite på min önskelista också, inte långt kvar till jul...säger vi. Jag är en jäkel på att bli stressad såhär, typ: nej, snart fyller Johan år, i slutet av november...nej, snart är det jul, i december. You name it.

Nu ska jag klura.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback