SJUNDE I TIONDE

Så jädra seg dag idag, segaste på länge. I alla fall sedan förra onsdagen, usch. Dagen blev inte bättre med att det var korvstroganoff till mat heller, stackars jävlar som äter den vidriga sörjan. I vilket fall så slutade vi halv 4 och jag och maria följde med clara hem efter skolan, hjälpte henne med fotografering (om det nu var till någon hjälp) och åt mumsiga frallor.
Senare har jag firat Bisse som fyllde år idag, grattis grattis! Nu har jag suttit med plugget hur mycket som helst, jag blir så galet trött på allting. Ingenting duger för lärarna och allting måste göras om, jag blir så jädra trött! I vilket fall fick jag VG på mitt examensarbete...det duger ju.

Nu: Pluggdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback