PANIC

Jag står med ryggen vänd ifrån sängen, jag ser en skugga nedanför. Ni vet sådär som det alltid gör på väggar i skräckfilmer. Mitt bröst knyts ihop och jag får svårt att andas, jag känner att paniken är nära. Likaså ett skrik. Skriket som snart är ute ur min hals, ur min torra mun som gör det svårt att andas. Nu händer det, det som jag varit rädd att det ska hända, att någon ska komma och ta en äcklig trasa framför munnen på mig så jag svimmer, sen klippa av mina tår och fingrar och skicka till min familj och pojkvän. Mitt hjärta stannar.

Precis såhär läskigt var det när jag dammade av mitt rum, jag såg en skugga vid fotöljen som kom närmare och närmare. Mitt hjärta stannade några sekunder, tills jag insåg att det var min hands skugga.....Ibland har man ljusa dagar, denna var inte en av dessa.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Absolut! Vad skulle jag göra utan dig?! :*

2009-10-06 @ 22:44:09
URL: http://matildasvanqvist.blogspot.com
Postat av: Johan

HAHAHA, du är ju fan inte klok xD

2009-10-06 @ 23:07:12
Postat av: Therese

Svar: Skyll dig själv, det är du som är tillsammans med en störd flickvän! Och säg inte att du inte visste det, för efter 1,5 år vet man ganska mycket om varandra :A

2009-10-06 @ 23:11:56
URL: http://afondfarwell.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha, men tänk om jag har en stördfetish?

2009-10-06 @ 23:24:21
Postat av: Therese

Svar: Då är du nog mer störd än jag älskling ;)

2009-10-06 @ 23:48:55
URL: http://afondfarwell.blogg.se/
Postat av: Johan

Men då måste ju du vara rätt störd om du är tilsammans med mig, ;) fan va rätt jag har! jag kan hålla på i en evighet :A

2009-10-07 @ 11:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback