FREDAGSMYS!

Åh, äntligen helg!
Jag är färdig-spaklad för att åka buss och färdigpackad, perfekt! Nu ska jag invänta att klockan slår 6 och gå ut med hundarna innan dess. En vecka kvar tills vi ska prova studentmössor, klockan 08.30.

För att citera Matilda angående detta.
"- MP3 och..
*trumsolo*
IV och SÄR!
Nog för att våran klass är liten och smidig med 15 pers. MEN KOM IGEN?!"

Jag dör lite inombords, varför ska vi alltid få göra saker med dessa "program"? Varför kan vi inte ändra om lite, som omväxling menar jag...Dags att promenera hundarna.

Får se om jag hinner slänga upp lite bilder från klassfesten innan jag far.
Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahah mp3 <3 iv och sär!

2009-10-09 @ 19:37:31
URL: http://matildasvanqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback