FÖRSÄLJARE

Är det bara jag som har problem med mobilabonemangförsäljare? Vilken långt ord förresten. Oavsett om man har deras abonemang eller inte ska dom förfölja en tills man går in en butik, eller tills man slår dom på käften. Jag gissar att dessa har någon bokstavskombination som innebär att man inte lämnar folk ifred tills man får som man vill eller ja, en smäll på käften. Kanske någon form av Masochism? I vilket fall så läste jag nyss på tjuvlyssnat om ett smart svar man ska ge. Jag funderar på att haka på det.

En mobilförsäljare (kille) ∼20 börjar prata med en tjej ∼30.

Killen: Hej! Vilken mobiloperatör ringer du med?
Tjejen (stannar och tittar på killen en stund): Vilket svar ger inte upphov till några följdfrågor?
Killen: Ööh…
Tjejen går därifrån.


Asbra ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback