ESTOCOLMO

Hemma från Stockholm, urusel uppdatering sen igår. Jag var med Matilda igår och bakade bröd, dessvärre är i stort sätt allting slut idag upptäckte jag förut. Nå ja, det blev några promenader och mycket prat, som alltid. Idag var det upp tidigt, stressad som vanligt. Iväg till Stockholm och stan någon timme. Därefter vidare på Nordic Film Post Production. Träffade Daniél Espinosa som är regissör till Snabba Cash, galet trevlig man som gav utförliga och bra svar. Vi har tidigare läst en eh...recension (?) av honom som sa att han var extremt självgod och dryg. Jag förstår inte varifrån toktanten fick in dessa adjektiv på mannen vi träffade. En elak tvilling maybe?

Eftersom intervjuen bara tog någon timme fick vi drygt 7 timmar på stan, heeeelt OK! 6 påsar senare skakade vi som asplöv, helt svinigt kallt i storstaden. Vi träffade Marias söta farmor, såg idol-Agnes eller "snygg-Agnes", vilket som funkar. Vi såg också Vincent Pontare, Joakim Nätterqvist som spelar huvudrollen i Arn. Som ett bra avslut såg vi dessutom en mörk man som pissade ner på rälsen. Jo, bra avslut, bättre kunde det inte ha blivit. Märk ironin är ni rara. Imorgon släpper Markus Krunegård sina album, jag längtar. Med tanke på att jag ska recensera dessa är det lika bra att införskaffa sig dessa direkt.

Nu ska jag läsa tidningar, packa upp kläder och spela Café World på Facebook, ibland har man då inget att göra.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback