45532800SEKUNDER

För er som inte vet det firade jag och Johan 1,5 år igår. Tänk er vad lång tid det är egentligen. Trots att det är lång tid kan jag inte få nog av denna fantastiska människa, han som jag tycker så fruktansvärt mycket om för hans charmiga leende. 1,5 år är ungefär 527 dagar, 1,5 år är exakt 12648 timmar, 1,5 år är 758880 minuter, 1,5 år är 4532800 sekunder. Trots att det är en himla massa sekunder så kan jag inte få nog och tröttna på den här underbara människan, som gör mig så fantastiskt lycklig, som får de miljoner fjärilarna som bor i min mage att brusa upp och göra det så underbart att leva. Flera saker jag tycker om hos min pojkvän är tillexempel hans extremt fina ögon, hans mjuka kinder, hans vackra armar, hans dialekt som jag mobbar honom för, trots att jag gillar den i smyg, hans pussar mot min panna och min hals och hans armar runt min midja. Ett ord finns för att beskriva liknande känslor: Kärlek.

Om ni inte riktigt har förstått hur mycket jag tycker om min pojkvän, hur mycket jag älskar honom

kan ni alltid kika in här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback