TVÅHUNDRAFYRTIO

Yey, imorgon ska vi testa studentmössor. Det gör ju inte så att man längtar ännu mer, nej nej! Det är exakt 240 dagar kvar till studentdagen nu. Imorgon ska vi i alla fall fixa studentmössor, jag är så jädra pepp! Nu hade jag tänkte sova om ett tag. Så att morgondagen kommer snabbare, då ska jag peppa för mössorna, lida igenom skolan och längta efter älsklingen som jag åker till imorgon. Sista gången vi ses nu innan han åker till Egypten, jag är bara lite avis just nu. Jag vill också åka till något varmt land! Jag ska banne mig se till att jag och Johan åker på något varmt och skönt ställe snart, på min hundvalps-looken bara! Håll tummarna! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback