BLOG AWARDS

Jag känner mig helt off nu när jag har umgåtts med min darling hela helgen. En väldigt bra helg har det varit men lite bortkopplad blir man allt. Blog awards har ju varit i helgen och jag har kikat in vilka som vann i de olika kategorierna. Söta Foki vann i flera kategorier.
Årets blogg
Foki
Årets nykomling
Foki
Kaxigast i bloggvärlden
Kissie
Årets kändisblogg
Magdalena Graaf
Årets blogginspiratör
Blondinbella
Årets manliga bloggare
Schulmania
Årets fashionista
Lisaplace
Årets mest originella blogg
Foki
Årets foto-/designblogg
Nevnarien
Årets videoblogg
: Mogi
Årets veteran
Stina-Lee
Årets bloggstar
Linda Hallberg
Guldpennan
: Sanna Lundell

Helt okej tycker jag ändå. Grymt att alla veteraner fortfarande hänger kvar! Nu ska jag plugga hjärnan av mig, dra ut på en springtur lite senare och tagga inför provet imorgon. Kom på förut att jag inte får någon skön sovmorgon imorgon, jag ska upp till sjukhuset och lämna blod klockan....håll i er...08.45! Det borde finnas någon tidsgräns för oss som går i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback