TOMORROW

Jag skrev klart min novell för svenska C för en liten stund sedan, en kärleksnovell. En väldigt vågad chansning med tanke på att min lärare inte verkar gilla kärlek. Strunt samma, jag tror den blev bra i alla fall. Imorgon tänkte jag få klart min Markus Krunegård-recension och kanske skriva lite på reportaget om Daniél Espinosa. Kan man vara så smart att man tar med sin egna dator till sin praktik? Får man göra så? Hm, min handledare bryr sig nog inte, med tanke på att jag verkar osynlig för honom, jackass.
Imorgon har jag tänkt hinna med en massa grejs som jag ska få gjort.
- Praktik
- Hem och fixa farmor och farfars strumpor
- Till Nautilus och träna, därefter sola
- Hem och duscha, slå in darlings paket - äntligen
- Ansiktsmask och få ordning på min hy.
Låter okej va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback