SUNDAYS

Det negativa med söndagar är att de går galet fort, man hinner ju ingenting. Strunt samma, tanken var förut att jag bara skulle springa med en hund, men när jag skulle ut och såg att båda två hoppade runt av lycka så kunde jag inte vara så hjärtlös och låta den ena stanna hemma. En ny utmaning men det var väldigt kul faktiskt, Boston sprang lös och Bamse sprang så fint bredvid - superduper! Nu ska jag städa ordning lite på mitt rum och därefter visa er min förväntade nyårsoutfit! Spännande spännande. Vissa kanske tycker att det är liiite tidigt men jag gillar att vara ute i god tid och då är det lika bra att börja planera, aight?

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: så lite så :) hehe, du är ute på linderoths va? ;P

2009-11-15 @ 16:26:32
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback