SUCH A BORING DAY

Exakt ålder? 18 år, 2 månader och 17 dagar
Var bor du? Katrineholm
Bor tillsammans med? Mamma, pappa, lillebror och hundar
När tog du studenten? TAR studenten den 12 juni 2010
Något jobb? Jobbar lite extra på Bildstudion
Pussat någon idag? Nej
Ätit idag? Yepp
Dagens smink? Ingenting alls, det är ju söndag
Dagens roligaste? Johan som cpar sig med sin katt
Hur många vänner har du? Va?!
Hur många har du kysst? Vet inte
Har du flick/pojkvän? Ja <3
Vem pratade du senast med i telefon? Felix (brors kompis)

Senaste..
Personen du kysste? Johan
Gången du spydde? Donno
Gången du grät? Någon vecka sedan kanske
Du åt pizza? Igår, homemade
Gången du var i GBG? Något halvår sedan, men snart så! <3
Gången du var i Sthlm? 13’e oktober
Gången du var full? Ett tag sedan
Personen som såg dig gråta? Johan

Vem…
Vill du kyssa nu? Johan, såklart <3
Vem vill du sova ihop med inatt? Johan där också.
Vem ska du träffa imorgon? Den jag ser fram emot; min körskolelärare Anna
Sjöng du för senast? Matilda och Erik igår
Vill du ta med på en romantisk resa? Johan
Förtjänar att dö? Någon finns det nog

Vad..
Vill du helst göra nu? Kramas och pussas med hjärtat
Vill du ha nu? Min nyårsklänning
Längtar du till? GBG, älskling, nyår och en hel massa annat
Är det bästa som hänt dig? Alla kramar, alla pussar, alla frukost-på-sängen, alla promenader alla sekunder med Johan. Hela min familj, voffarna. Min extra-familj hos Johan. Väldigt mycket alltså, i princip allt som finns omkring mig nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback