SPARROW

Än så länge har jag hunnit med en trevlig lunch med Erik, samt att illustrera grymt mycket. Första blev som sagt Kate Winslet och efter en fin och upplyftande kommentar från facebook bestämde jag mig att göra Lisa. Jag är grymt nöjd men eftersom datorn här på praktiken cpar sig ganska rejält så kommer illustrationerna upp senare när jag kommer hem från praktiken. Nu peppar min pojkvän mig för att sätta tänderna i Johnny Depp, eller ja. Det kanske lät fel... Men jag ska nog börja illustrera Johnny Depp som Jack Sparrow, får se hur lång tid det tar innan jag hetsar sönder.
Wish me luck.
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du ska göra Edward! :<

2009-11-16 @ 14:22:16
URL: http://matildasvanqvist.blogspot.com
Postat av: Therese

Svar: Haha, ja! Ta't luuugnt!

2009-11-16 @ 15:26:52
URL: http://afondfarwell.blogg.se/
Postat av: Johan

Du hade ju velat sätta tänderna i honom på det sättet med ;) han börjar komma upp i den åldern nu, haha^^

2009-11-16 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback