SNÖ

Det snöar här i stan, helt sjukt! Vi som aldrig brukar få snö förrän typ 1 dag innan julafton. Vinterskorna åker alltså på, grymt! Nu är det bara en vinterjacka som saknas, jag hoppas på att hitta den i Göteborg eller tidigare. Vi får se. Eftermiddagen bjuder på ett nödvändigt besök på banken med klassen, kul. Å andra sidan går förhoppningsvis tiden snabbare och ja då får man sluta "tidigare". Jag ska tillbringa resten av min dag att ha det jädrigt mysigt bara, tända ljus och hämta in ved. Skriva på novellen ska jag också göra, jag skrev något stycke igår som blev så pissigt så det inte finns. Jag skäms nästan.
Men nu ska jag umgås med the class.
Hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback