PRAKTIK

Jag hade körlektion i morse, gick helt grymt bra! Jag åkte alltså till praktiken med ett grymt humör. Dock försvann det lika snabbt som det kommit när min handledare visade sig vara en viktigpetter som inte ens kunde ta sig i kragen för att hälsa och visa mig runt. Nåja, jag tillbringade förmiddagen med att slöa med någon slags uppgift för att få tiden att gå. Lunchade med Erik och Sebbe som var höjdpunkten på dagen, typ. Tillbaka och segade sig igenom tiden, jag blir underhållen av en man, 40+ som sjunger Coldplay och annan bra musik. Hans sångröst är dock inte lika bra. Annars har vi gubbfan som skriker, chefen som är odräglig, receptionisten som är trevlig och ja, inte så många fler. Jag får se hur lång tid det tar innan jag hänger mig i taklampan, typ.

Nu ska jag börja med en ny illustration och sen ut och springa.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback