PLUS MINUS

+ Jag klarade av träningen, trots att det var ett medelpass, duktiga jag!
+ Jag ska ta mig i kragen och börja skriva novell om några minuter.
- Jag tappade matlusten när Anna Book visade sig topless i tv4+.
- Jag kom på att jag måste köpa nya träningsbyxor, de jag har nu är förstora.
+ Jag kom på att jag måste köpa nya träningsbyxor, de jag har nu är förstora.
+ Jag har en grym träningsvärk i låren idag, vilket jag aldrig annars får.
+ Svenskt skolfoto fick äntligen tummen ur röven och fick fram våran skolkatalog, efter ett antal månader.
- Fortfarande tre dagar kvar till kramar och pussar.
+ Om tre dagar får jag kramas och pussas.
- Jag blir lite självmordsbenägen av höstvädret, usch.
+ Jag är/tror att jag är klar med Johans present.
+ Min bil kommer förhoppningsvis torsdag eller fredag.
- Jag är skoltrött, efter två dagar.
+ Det är bara 6½ vecka kvar till jullovet!

Kommentarer
Postat av: Johan

Tänk på allt mys man kan ha i höstvädret, men näe då ska du ta självmord kul.. ^o9 :P

2009-11-03 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback