PISSDAG

Jag har haft en jädra dålig dag idag alltså. Så om jag är otrevlig eller sur mot något så har ni blivit varnade nu.

- Dagen började med dåligt betyg i Engelska C, därför ska jag göra om uppgiften.
- Hade Engelska B och nej, mitt självförtroende höjdes inte där heller.
- Hade Naturkunskap, fick tillbaka prov, gick okej men jag stressar upp mig för mycket för att få ut all kunskap på pappret, dumma mig.
- De 4 närmaste veckorna ska jag tillbringa i Vingåker, har fått praktik på Linderoths tryckeri. Till råga på allt har busslinjen som går där är nedlagd. Det blir inte bättre av att lärarna svarar: Det ordnar sig nog? Hur fan ska det ordna sig? Jag har en jävla dag på mig att fixa det. Usch.
- Jag höll på att köra på 3 personer under min övningskörning, BÄR REFLEXER ERA JÄVLAR!
- När jag skulle ta ut min tågbiljett hade jag skrivit fel nummer, bra!

Mm, såhär har min dag sett ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback